Opa of oma
Opa of oma
Anders
11.09.2018
Ik vind het belangrijk dat ouders kinderen en leerkrachten goed moeten kunnen samenwerken. Het is voor het kind belangrijk goed beslagen ten ijs te komen als hij of zij later werk zoekt. Als docenten en ouders goed met elkaar om kunnen gaan profiteert daar zowel de school als het kind ervan. Kinderen zijn loyaal naar hun ouders en ook naar goede leerkrachten. Wij mogen kinderen niet als ouder maar ook niet als leerkracht dwingen partij te kiezen. Uiteindelijk gaat het om de ontwikkeling en het zelfvertrouwen van het kind zelf, maar ook van hun leerkrachten en ouders. Een zelfverzekerd en goed opgeleid kind is gelukkiger en succesvoller in de toekomst. En dat is beter voor de toekomstige maatschappij. En een school met zelfverzekerde leerkrachten zal het beter doen dan een school waar leerkrachten en ouder vaak met elkaar in strijd gaan. Bovendien vind ik het een zeer slechte zaak, dat kinderen vanaf 18 jaar niet meer een opleiding kunnen volgen, omdat de kinderbijslag stopt en er geen fatsoenlijke betaalbare studiebeurs meer bestaat. Kinderen hebben de toekomst, laten wij dat absoluut niet vergeten!
Harm Nieuwenhuijse
Leraar
Leidsche Rijn College
School
11.09.2018
Als ouders en schoolmedewerkers helpen we samen 'onze' kinderen vooruit, zodat zij goed voorbereid worden op de samenleving.
ZAAM interconfessioneel voortgezet onderwijs
Cindy Langens
Schooldirecteur of bestuurder
11.09.2018
Een goede samenwerking tussen ouders en school maakt dat we beiden werken aan het welbevinden en de ontwikkeling van ieder kind. Daar gaan we voor op de Bakelgeert!
‘Uw zoon lag te slapen tijdens Nederlands. Hoe laat mag hij van u naar bed?’
Deel jouw ervaring!
Klik hier
back-button
Wat fijn dat je de oproep Samen zijn wij school wilt onderschrijven. Hiermee steun je de campagne Samen zijn wij school. Met jouw steun zet je een positieve beweging in gang en draag je bij aan een goede toekomst voor alle kinderen in Nederland. Wie wil dat nou niet?
Verzenden

Ja, dit onderschrijf ik!