Hermien Miltenburg
Ouder
09.10.2018
Studiekeuze is lastig. En studeren valt in het begin soms ook niet mee. School en ouders kunnen samen veel betekenen voor een jongvolwassene. Natuurlijk kan een studiekiezer of student veel eigen verantwoordelijkheid dragen. Maar een luisterend oor op school en thuis kan veel verschil maken. Ouders en school kunnen, elk vanuit hun eigen ervaring, elkaar aanvullen. En zo een goede start voor de jongvolwassene samen mogelijk maken.
‘Mijn kind wordt 5 keer per week vroeger naar huis gestuurd omdat leerkrachten uitvallen.’
Deel jouw ervaring!
Klik hier
back-button
Wat fijn dat je de oproep Samen zijn wij school wilt onderschrijven. Hiermee steun je de campagne Samen zijn wij school. Met jouw steun zet je een positieve beweging in gang en draag je bij aan een goede toekomst voor alle kinderen in Nederland. Wie wil dat nou niet?
Verzenden

Ja, dit onderschrijf ik!