Terugblik interactief webinar ‘Mag ik ook iets zeggen’

Op 25 maart organiseerde Samen zijn wij school een interactief webinar waar het driehoeksgesprek tussen school, ouder(s) en leerling centraal stond. In dit driehoeksgesprek is er ruimte voor een gelijkwaardige inbreng van leerling, ouder(s) en de school, met als doel de leerling verder te helpen met zijn of haar ontwikkeling en een goede relatie tussen school en ouders te bevorderen.

Delen van het webinar zijn nu terug te kijken. In deze video’s gaat onze gespreksleider Marijke Roskam, bekend als presentatrice van BNR Nieuwsradio, in gesprek met Daisy Mertens; leraar van het jaar 2016 en lid van de Onderwijsraad, Annette Diender; zelfstandige in het onderwijs, Lucelle Comvalius; docent maatschappijleer en leraar van het jaar 2018-2019, Nancy van Riet-Bunte; conrector van het Dominicus College, Hanneke de Jong; docente beeldende vorming & teamcoördinator van het Dominicus College en enkele leerlingen.

Het webinar was bedoeld voor leraren, ouders en leerlingen van het VO en de bovenbouw van het PO. Als je naar aanleiding van het bekijken van de video’s vragen hebt of meer informatie wilt over het driehoeksgesprek, neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze website.